8/11/2011

lajs gkkaf

1Untitled-2234Untitled-1
hei. täna käisin tartus & sain endale isegi kooliks jalanõud :---D ega poodides väga midagi muud polnudki, i mean mitte midagi ei jäänud kingapoodides silma. waah, ma vihkan shoppamist, kui on vaja mingit spetsiaalset asja & seda ei leia mitte kuskilt... jap :--D 
no ja ma olen kahe päevaga siin terve the office hooaja ka ära vaadanud. võiks kuskilt mõne aktiivsema elu hankida.... äkki soov.ee's on midagi ahvatlevat üleval.  
tegelt peaks nüüd voodisse ära minema,  nagunii kedagi msnis pole :---D BAI BAI

7 comments:

Mary said...

Mõlemad ketsid on super ilusad :O
Kust ostsid need? :D

biddy said...

värvilised on shu'st & teised walkingust :D

Legolas said...

aaa, kui ilusad tennised :P mulle mulle meeldivad need ruudulised eritiii :P
head hipsteri-HP-raamatu pildid kaa :P loed seda ingliskeelset praegu? :) muarust ingliskeelne on nagu palju...väljendusrikkam vms :P
ja high five, ma vihkan kaa šoppamist! see ajab mul selja valutama :D

biddy said...

thänkjuuu:-D ma loen praegu tulepeekrit;D njaaa
haha jap! :D

Nadine Flatt said...

what a cute cat!

Loretta said...

Although I don't understand anything on your blog, your photos are amazing! <3 followed.

be sure to check out mine and follow if you like <3

www.loretta-blog.blogspot.com

biddy said...

nadine - thanks! :)

loretta - hehe, thank you! :D <3