3/18/2012

let men burn the stars

2357164
heihoo. jäin esmaspäeval haigeks & olin tänaseni ei-ela-ega-sure-olekus. õhtul peale sauna tegin endale lõpuks kohvi, mida pole peaaegu terve nädal joonud & sain endale elu jälle sisse :O lugesin natuke "Suurt Gatsby'd" & kuulasin mp3'st biitleid. tegin endale teise tassi kohvi & nüüd olen terve õhtu Foalsi kuulanud, Liisiga rääkinud, unistanud maailmalõpust ning koostanud enda peas väikest bucket listi :-----D enne seda möödus päev üsna masendavalt&igavalt, mis sest, et hommikusöögiks olid pannkoogid...
olen eriti obsessed biitlitega, vaatasin siin kõik nende filmid ära & mõni päev möödus ainult neist lugedes, piltide vaatamisest ning laulude kuulamisest :-D
viskasin teile siin natuke vanu pilte oma sikerdistest ja streigiaegsest jalutuskäigust

Neon Indian - Halogen (I Could Be a Shadow)


Kevin Drew - TBTF

4 comments:

Legolas said...

MA JUBA ÜTLESIN MSNIS KÕIK ÄRA....ASHDHAGSDHGAHSDGHAGSDHGSAGHDHGASDGHASHGDGHASHDG
AGA SEE STRAWBERRYDE PILT IKKA...OMGGG
SUL ON NII CAPSLOCKILT HEA KÄSI

biddy said...

WHATTT MA EI OSKA JOONISTADAGI AGA MA TÄNAN

Maria said...

Su blogi on lihtsalt wonderful! :)

biddy said...

aw aitähhh! :D