12/28/2013

lmao mitu varianti ma sellest jurast tegin

okei, nii, mõtlesin et teeks selle "milline see  aasta 2013 olnud on" posti ära 
piltidelt (mida ma loodetavasti varem näidanud pole) võib näha nagu oleks kogu aeg ainult mingi suvetaoline asi olnud aga öäöäöä ausalt öeldes mul pole väga selliseid pilte mis mingit actionit kirjeldaks lol 
ja ma ei viitsinud instagramist ka mingeid eriti hea kvaliteediga pildikesi korjata

mae i mäleta tegelikult mitte midagi 
mis on hea
sest ma olen kindel et on olnud  palju asju, millele mõeldes ma olen murdunud või pikaks ajaks voodisse läinud ja lakke vahtinud ja lootnud, et kõike vältides kaovad probleemid lihtsalt ära
aga mulle on rohkem meelde jäänud need õnnelikud hetked, emotsioonid ja mõtted mis siis peas keerelnud on 
woppidoo 

leidsin Birgiti juuksed maha lõigates, hakkasin mõne inimesega rohkem/jälle suhtlema, pidasin päevikut ja rebisin kõik lehed välja, nutsin õnnest, ei mõelnud korraks teiste inimeste arvamustele, rääkisin võõrale oma hirmudest, raiskasin mõne inimese peale liiga palju aega, õppisin olema tänulik, ei lugenud ühtegi raamatut lõpuni, ei osanud aega planeerida, armastasin ennast, vihkasin ennast südamepõhjani, veetsin palju päevi gretega, olin õnnelik




aga ikkagi
igas rakus on kogu aeg igatsus kuradi rõve igatsus
ohmy54trkfjgrsfoOODDDD ma ei saa sinust küllalt appi palun jää sii aminuga mida ma teen ilma sinuta ma suren ära ma suren ära kui sa lähed ma ei saa olla üksi ma ei saa olla ma ei saa mõelda ma ei saa magada kui sind mu kõrval pole niimeeldibkuisaküsidmidamateenvõimillestmamõtlen

No comments: