2/26/2014

mõttevool on umbes, liiga palju keerleb mu peas ma ei tea mida endaga peale hakata, kõike on liiga palju et tahaks ainult joosta ja karjuda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!vahepeal sellest et õues on natuke ilus ja praegused jahedad ööd lõhnavad hästi ja päike tõuseb varem ja sa oled minu oma 
ma tahaks ninarõngast ja juukseid natuke pikemaks kasvatada ja need ilusax värvida ja tahaks palju fake tattoosid oma kehale kleepida ja lühikesed lillelised püksid jalga panna ja sinuga järve äärde sõita ja grimesi saatel tantsida
aga m apean mingi fuckignGGHGSDHKF juraga tegelema milleks mul aega ega tuju pole sest ma istun siin ja kulutan kogu aja unistamisele ära
aga see kõik läheb mööda kõik on mööduv ja aeg läheb kiiresti ja varsti tulebki suvi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jess

No comments: