4/24/2014

järgnevad pildid on tehtud läbi täis mökerdatud autoakna ja autoga sõites nii et kõik on väga viltu ja hägune, aga mulle meeldis
tahaks kunagi lihtsalt terve päev linnas ringi kõndida ja kõikidest ilusatest majadest pilte teha aaah, millist inspiratsiooni saaks!!!!!!!!
ja need varjud mis nende seintele langevad!!!!!!! nii ilus


kõike on korraga kuidagi liiga palju, tegelikult pole olukord üldse nii hull, ma olen lihtsalt väga laisk ja kogusin endale 101 asja üheks õhtuks teha ega tee mitte midagi muud peale vingumise
mu hirmud pole ikka veel mitte kuhugi kadunud, ilmselt ei kao ka, mu mõtteviis ei tee midagi kuidagi paremaks, sest mu keha ei kuuletu mu mõtetele ja seega lähen ma ikka lolliks ja süda tuleb kurku ja jalad kaovad alt.... nii et homme ja ülehomme jälle!! vahva
nice nice nice

No comments: