12/09/2012

ding ding dong je ehehe dong

1
2
3
5
6
7
4
8
9
11
12
10
13
14
devotionali vaatamine on alati parim mõte
päriselt ka

ISSAND JUMAL KUI PASAL AJAL MA IKKA SÜNDINUD OLEN
nüüd on kõik vanad ja kortsus ja lühikeste juustega ja keegi pole enam nii skinny ja nii tore ja hääl pole nii võimas ja nüüd ei suuda ma enam end kaotada lkgbjlköalwfjkaöwfjkawf ANDESTUST ma ei suuda nii lauseid ka moodustada
tegelikult ma ei tea, kas ma oleks devotionali nägemise üle elanud LOL
ma vist ajasin oma blogid segi, ma ajan tavaliselt teise sellist jama ja siis panen 18712974124 gifi maha, kus keegi sureb või kukub aknast välja
oot aga miks ka mitte
pange see dvd mulle hauda kaasa, plz plz plz 

okei nüüd tuleb selle posti normaalsem osa, mis peaks vastama 16-aastase tüdruku käitumisnormidele

täna oli supreme ilm ja siis ma vedasin end lõpuks kaameraga õue, sest ainult sellise ilma korral suudan ma enam-vähem midagi ilusat teha 
mulle meeldib talv ainult siis, kui taevas on selge ja kõik on ilus ja tore ja ilus ja tore ja ilus ja külm ja tore

ISSAND KUI HÄSTI DAEV TANTSIB OMGASLGJKVSÖFL

ma ootan juba, kuna paps mu tuppa personal jesuse saatel plaksutama tuleb akljfkaöwfjakwf

okei lähme stabiilse inimese tekstiga edasi

ma olen üritanud siin tekitada listi asjadest, mida ma jõuludeks sooviksin, aga mulle ei tule midagi peale vinüülimängija pähe

issand alan on trummide taga nii handsome

tegelikult oleks mul jõuludeks mingit võõrutusravi vaja hahahahHAHAHhahaghhahaah
ja siis paar tantsutundi dave'i poolt

oodake ma nutan natuke

ma säästan teid nüüd oma jamast

No comments: