12/04/2012

i wrote this novel just for you, that's why it's vulgar, that's why it's blue

1
2
4
5
6
3

ma arvan, et kõik nõustuvad minuga, kui ma ütlen, et sittade piltidega blogimine on palju toredam, kui joonestamine ja õppimine ja pesemine kell pool 10 õhtul. 
see blogi on nii hukas omadega

ja ma ei oskagi siia midagi kirjutada

ma olen end päeva jooksul 1878174891274 korda kraadinud, üks kraadiklaas näitab 34 kraadi ja teine näitab normaalset temperatuuri, aga ma ei tunne end just kõige paremini ja tegelikult tahaks ma tüüpidele (loe: mu vanemad) vihjata, et ma tahan homme koju jääda
sest ma olen nii väsinud 
tõsiselt väsinud 
ma pole kunagi varem nii laisk olnud, ma jätan õppimise ja kõik jamad öö peale ja hommikul ärkan ka hiljem ja ugh ugh ugh ma ei viitsi enam midagi teha 
ainult uimerdan seal koolis ja käin sellise näoga ringi, nagu põeks ma vähki 

reedel on tartus mingi kunstivärgendus, ma ei mäleta isegi nime ega midagi, millest õps mulle rääkis, aga jah alguses olin ma sellest mõttest täitsa sillas, nüüd ei taha enam üldse minna 
seal on inimesed, appi alöfjalwfklafawöf

ma võiks kunagi mingi kokkuvõtte oma sügistest ettevõtmistest teha LOL iga päev oleks nagu halloween olnud

selge

No comments: