1/05/2013

OH THANK YOUUUU and welcome to our party

andke andeks selle pealkirja pärast aga daev ütleb seda nii toredalt jaklfköölawfjawklöfklaökfaw
tegelesin siin 2010-2011 aasta postide kustutamisega (haa! kahe posti pealkirjadeks olid read a-ha lauludest afhakwfhajkwf), sest pagan, mis teksti ma seal ajasin ja need pildid... õõõhhhh
ma olen üsna kindel, et kui ma peaksin u aasta pärast praeguseid poste lugema, siis peksaks ma ka pead vastu lauda ja küsiks, mis mul küll arus oli
kas ma olen juba öelnud, kui väga väga väga väga ma suve tahan ja et kevad võiks kiiremini tulla, et ma saaks jalgrattaga sõitmas või jooksmas käima hakata. jah ilmselt olen
eilsest saati on juba mingi tahtmine blogi teha, kuid mul pole pilte :< ja nagu näha, muutsin ma kujundust ka... kahtlen, kas see mu blogiga üldse kokku läheb

OMG 
ma loen siit ühest postist: olin nüüd kaks päeva põlvamaa noortekeskuste suvekoolis, kus oli väga tore;---D
KAS TÕESTI
ma mäletan, et see oli täiesti kohutav ja ma tahtsin kogu aeg koju 

tegelt peaks end liigutama kuna ma söön tänase päeva kaheksandat pitsalõiku
vähemalt on mind sellega karistatud on siia on liiga palju ananassi peale topitud

ma kavatsen kunagi normaalse posti ka teha

No comments: