7/07/2014


mul pole üldse pilte sest pole sellega viimasel ajal kahjuks tegelenud :/ 


juhtusin kuulama placebot, kõike seda, mida eelmisel sügisel kuulasin, ja ma ei tea jälle mida oma praeguste emotsioonidega ette võtta lol 
ma tean täpselt, mida ma sel ajal tundsin ja mõtlesin, aga samas ma pole enam kindel ja otsingi blogidest mingeid vihjeid oma tolleajase seisundi kohta
12. oktoober kirjutasin "täna olen õnnelik" sest ma tõesti olin, see päev oli otsast lõpuni täiuslik, nii nagu olema pidi  
ja ma olen täpselt sama teksti kirjutanud selle päeva kohta
miski pole muutunud

ma mõtlen juba tulevale sügisele, huvitav mida see endaga kaasa toob
ma ei taha, mul pole mitte ühtegi positiivset mõtet sellega seoses
eelmisel aastal läks aeg nii kiiresti sest kogu aeg oli midagi oodata, pidevalt toimus midagi, mis minus isegi elevust tekitas

kuulan laule mis meenutavad öid mil ma und ei saanud ja tuul vastu seina peksis ja need laulud meenutavad ka  jõulutulesid ja külma ja kurba tuju ja kuulan laule mis meenutavad teraapiasse sõite ja sealt kuidagi lootustandva tundega koju tulemist ja PAGANA MACI JA KULDSEID LEHTI JA SÜGIST PÄIKEST JA ja ja meenub soe kuid kurb tunne ja sinu lõhn ja kuidas ma seda meeleheitlikult enda riietelt ja juustest  otsisin ja et ma oma kätele kogu aeg midagi joonistasin et häid asju meelde tuletada ja ma mõtlesin iga hommik et kui ma selle päeva üle elan, elan kõik üle 

kas ma kunagi üldse tunnen enam nii palju kui ma seni tundnud olen

No comments: