7/15/2013

feels like all the days are gone


läksin vist veidi liiale aga

muska on nii ilus ja ma armastan teda ja malfy on nii ilus ja ma armastan teda ja mu kodu on nii ilus ja ma armastan seda ja mu aed on nii ilus ja ma armastan seda ja lilled on nii ilusad ja ma armastan neid ja kõik on nii ilus ja ma armastan kõike ja ma olen kuidagi rahutu aga samas väsinud aga mu tuju on hea ja ma olen terve päev selline olnud et kõik ajab nutma aga mul on hea tuju ja ma ei tea mis mul viga on 
ma tahaks midagi nii kirjutada ma tahaks kogu aeg midagi kirjutada aga ma ei leia sõnu ja praegu ei leia ma ühtegi kirjavahemärki aga mulle tõesti meeldib inimestele endast KIRJUTADA mitte rääkida kuid ma kipun alati liiga palju jagama nagu praegu nagu miks ma peaks üldse seda kõike avalikku blogisse kirjutama eriti kui seda võivad lugeda inimesed mu koolist või mida iganes aga jah vahest ma tunnen et ma tahan et keegi näeks ja loeks mida ma arvan või tunnen või mida iganes ughgj38238
tahaks iga päev kell 5 hommikul ujuma minna ja end hästi ja õnnelikult tunda ja vihma käes joosta ja olla inimesega kes mind õnnelikuks teeb aga päevad lähevad lühemaks ja kurvemaks ja sügis tuleb aina lähemale ja kõik lahkuvad ja ma ei tea kuidas ma need 3 aastat enam vastu pean 

No comments: