7/21/2013

lillies dying


mul pole mitte midagi muud siia panna kui pilte aiast (jesus vähemalt ei pildista ma enam oma prügikasti v loodusõpetuse vihikut v ????? ma panin sellised postid draftideks tagasi omfg)
vahel ma mõtlen oma pilte vaadates et "omg ma olen jumal"
v teen midagi muud mis õnnestub hästi ja annan endale kohe jeesus kristuse tiitli
ma ei pruugi just nendest piltidest rääkida aga ok

selle aasta sügis võiks samasugune olla nagu eelmine aasta AGA SEDA EI JUHTU AJKSGALJDFL
ma pean endale mingi obsessioni leidma
midagi mis hoiaks mind realityst eemal ja teeks mind õnnelikuks idkfkdk
lumi võiks samal ajal maha tulla nagu eelmine aasta
kõik võiks olla nagu eelmine aasta
mitte päriselt
aga siiski võiks

olen jälle terve päeva pidzaamas veetnud
hommik algab minu jaoks pool kolm päeval
kaheksa-seitsme ajal teen uinaku, ärkan enne kümmet üles, joon kohvi
lähen kell 5 magama
jep
see võiks igavesti kesta

No comments: