7/07/2013

jflakhfkfajd

pekki teil pole õrna aimugi kui kõva pet shop boys oli
üli kõva

mul on teile nüüd kõvasti pilte ka hehehe
aga see, kas ma viitsin need kõik üles panna, on juba teine teema

ma alustan siis vaikselt  mingite teiste piltidega (mis on täielikud uduplönnid)


sain lõpuks oma kauni aarde kätte omfg ma armastan seda
panin öösel poole 3 ajal queeni peale ja hakkasin seinalt vinüüle maha võtma, enne kui ma need täiesti ära rikkuda suudan
mis sest, et need on jamad (OK PEALE ÜHE PLAADI KUS OLI TEARS FOR FEARSI SHOUT PEAL OMFGJASKFLGSDLD) , aga ma austan oma empsi kollektsiooni lol
ja nüüd on see sein kuidagi nõme ja idk mulle ei meeldi enam nuxx




 öösel slowdive kuulamine on üks parimaid asju üldse omg
 sorry see batmani lastešampus näeb lihtsalt lahe välja lol

 
vaatab siis kuna ma need tallinna pildid üles panen (lol kontsertilt on zero pilti sest ma läksin sinna muusikat nautima ja kaasa tantsima mitte oma telefoniga vehkima ok) 

No comments: