1/21/2014

kui ma peaksin kunagi 23948 aasta pärast surema, siis tahan, et mind kuhugi ilusasse kohta maetakse, kus on hästi päikeseloojangut näha ja on ilusalt roheline
ma ei taha et ümbrus väga ära mukitud ja lakutud oleks, pigem selline, millele inimene väga oma kätukest külge pole pannud
et kõik viskaksid peotäie liiva asemel mu hauale hoopis lilleseemneid
ja et mulle toodaks palju nelke 
ja tulpe ja nartsisse ja rukkililli ja igasuguseid aasalilli

see oli lihtsalt midagi, mida ma eile öösel mõtlesin ning mõttetalguid inglise keele tunnis edasi pidasin

vean kihla et keegi ei järgi mu palveid ja korraldab lihtsalt sellise matuse, kuhu kutsutakse veel fotograaf ja siis tehakse pilti surnukehast, kelle ümber on perekond (kui sellist asja kunagi üldse olema saab), kelle näod on laigulised ja silmad punased (kui keegi mu pärast üldse nutma peaks) ja siis tuleb see fotograaf veel mu kirstu kohale ja teeb mu inetust ja ilmetust näost pilti ja siis lähevad kõik lihtsalt mingit puljongit jooma ja viina võtma ja kõik heietavad milline KUNSTIINIMENE ma olin 

lmao 

No comments: