1/19/2014

sa tuled sa tuled mu sydamelöögid oh näe mind oh näe mind palun mulle meeldib su nägu su nägu su nägu & wihm & wihm & wihm & wihm

liisi ojamaa











tuleks teinekordki kella kuue ajal üles
läheks jalutama ja teeks pilte sest wow mu silmad sulasid bussiaknast välja vaadates
nii kahju et ei saanud peatuda ja korralikke klõpse teha :(


Keegi mees pakub ajalehele oma artiklit. Peatoimetaja loeb selle läbi ja ütleb:
"Mul on kahju, kuid teie lugu ei sobi meie lehele."
"Kummaline," vastab mees, "ometi kirjutasin ma selle maha teie eelmisest numbrist."


patarei vangla on täielik pärl, jällegi olin kuradi loll ja tegin ainult 3 pilti ugh
kõik need katkised aknad ja see kuidas päikesekiired läbi nende põrandale langevad ning koorunud värv seintel
















ma loodan et kunagi tuleb natukeseks ajaks kole periood, kus ma ei pea kogu aeg õue minnes sellele mõtlema, et peaks kaamera võtma, sest äkki on seal midagi, mida ma väga väga pildistada tahaks 
sest siis ma saaks klotsikese puhastusse viia ja kevadel ja suvel saaks A++++ kvaliteediga pilte

nende piltide ilu sureb tänu bloggerile ära, ma pean ikka flickriga tõmblema hakkama ughHDS ma ei viitsi 


ma olen kuradi mõttetu vestluskaaslane sest ma mõtlen 4 minutit ühele asjale mida öelda või küsida ja siis mu süda teeb mingeid imetrikke ja ma kordan seda asja oma peas 249 korda ja siis ma lõpuks ei ütle ega küsigi midagi sest ma uppusin oma ärevusse jälle ära
nõme komme on vältida ja karta inimesi kellega tegelikult tahaks nii paljudest asjadest rääkida ja kõige kohta küsida sest nad on nii huvitavad aga ma ei oska nagu normaalne inimene funktsioneerida

tahaks batuudile hüppama minna ja siis ära väsida ja pikali visata ja taevasse vahtida ja washed outi kuulata ja mitte millestki mõelda
varsti saab varsti varsti varsti

No comments: