1/05/2014

gunshot glitter

ma üritan kevadele ja suvele ja kõigele ilusale mõeldes selle kolmanda veerandi ka üle elada, millelegi muule mõeldes läheb aeg kiiremini ka 
ja ma teengi seda viimasel ajal liiga tihti
rändan mõtetes hoopis mujale et olevikku vältida ja lootes mingist situatsioonist nii põgeneda
nõme komme 

mul on tõsine probleem 
tahaks suvel alles kell 5 hommikul magama minna, kui juba õues kuradi valge on ja varesed akna taga karjuvad, AGA samas tahaks ka kell 5 hommikul juba üles tulla ja aias paljajalu ringi kõndida
kui ma tegelikult suudaks ka end kokku võtta, siis ma istuks iga päev aias ja maaliks seal
äöÄÖDKKK talv

biitlite across the universe'i kuulates kaon ma üldse kuhugi teise universumisse või 2012. aasta kevadesse ära

igatsen tumedaid juukseid
tegelikult tahaks need roheliseks värvida

tegelikult tahaks nii palju teha aga tegelikult tahaks lihtsalt siin istuda j akirjutada kui väga ma midagi teha tahaks sest mu sõnad on tühjad ja mõttetud 






MA EI OSKA OMA AEGA NORMAALSETE ASJADE PEALE KULUTADA

No comments: